Bebelac 2 ye 6.ayına 1 hafta varken vermeye başladım.1 de sorun yaşamadık ama 2 ye geçtiğimizden beri kabız.5. Ayda ek gıdaya geçtim ben ufak şeyler verdim ama kabız olmadı 2 numaraya geçtiğimden beri kabız.Herşeyi denedim . Kayısı, zeytinyağı,fitil,lavman ne yaptıysam olmadı.Soru n mamada olabilir mi , ne yapmam lazım ?