Fatosaras21 Merhaba! kızlar diyetisyenle calıştım bi kaç kilo verdim ama ipin ucu yine kaçtı 60 kiloyuö boy 155 olunca fazla duruyor bi beş kilo veremedim gitti özellikle göbekten bi bucuk yıl içinde iki sezeryan olunca göbek kaldı malesef
Arzuefee Fatosaras21 valla sabah başladım korse takmaya yemek yerken falan hep uzerimdeydi yatmaya yakin çıkarıyordum doğum yapalı 45 gun oldu ikizlerimi sezeryanla kucagima aldım baya işe yaradı göbek falan kalmadı sıra sıkılaşmada 😂 174 boyum 90 da kilom 10 kilo versem efsane olur diyorum ama bakalim
Fatosaras21 Benim gibi son kiloları gitmeyen arladaşlar var mı ya püf noktalarınız var mı . kesin çözümlü kürler mesala
Fatosaras21 grubunuz var mı bende katılmak istyrm yada birkilikte son kiloları kalanlar grup oluşturalım şu göbek işi beni çok etkiliyor malesf