karacairem Kızlar oğlumun ayak parmakları bu şekilde. Bana kalsa çok tatlış ama teyzemler falan bi garip dediler sizce de garip mi ya aşağı doğru geliyor biraz sadece 🤷🏻♀️ https://imgyukle.com/i/Qyozk1
MerveC karacairem sıkıyor mu şuan yoksa hep mi böyle . Biraz değişik bence doktora gösteriniz allah korusun ilerde geç olmaması adına
Ikizannesi2020 karacairem benim bebeklerin ayakları da böyle canım abim ortopedi de çalışıyo o düzelmezse ayakkabı alırız dedi ortopedik ayakkabı o parmaklara gelen birşey kısalığından dedi ama anlamadım korkulacak bişe yokmuş kendi düzelmezse ayakkabıyla düzeliyomuş
Mom35 karacairem Canım yegeniminde ayak parmakları böyleydi. Şu an 15 yaşında hala el ve ayak parmakları içe doğru bükük. Her ayakkabıyi giyemiyor. Rahat hareket edemiyor. Bir doktora danıs canım. Normalse bile için rahat eder. 😌
karacairem [silindi] yani burda sıkıyordu da sokmadığı zaman da böyle pek değişmiyor ben parmağının şekli böyle diye düşünmüştüm
Asafeymeninannesi karacairem O aylardayken benim oğlanın parmaklarıda bu şekildeydi ama arada düzelirdi. Şu an bir sıkıntımız yok şükür Takipte kalın, her daim böyle ise doktora danışın
karacairem MerveC hep böyle düzeltip bakıyorum kemiğinin şekli öyle geliyor götüreyim de korkuyorum işte
MerveC karacairem virüsten sonra gidin ya da özelde doktorunuz var ise hastaneyi arayın ulaşın foto atın . Canınızı sıkmayın önemli bir şey değildir inşallah ama kontrollü olmakta fayda var 🌷
karacairem Mom35 ellerimizde bişey yok şükür sağlık ocağındaki ebeye sordum foto atıp kilosundan olabilir dedi biraz iri bi bebek çünkü
Mom35 karacairem En azından normal bir durum olabileceğini öğrendik kuzum. İnşallah bir sorun yoktur 😌
HungryWolf Siz elinizle duzeltince duzeliyorsa sorun yoktur. Hep boyle kivrik duruyorsa kemik yada kaslarindan bir sknti olabilir bence tedbir alin goturun hastaneye ortopedi mi bakar bilmiyorumda.