Oziezo merhaba 🤗benim bebeğim 16 günlük gaz sıkıntısı yüzünden uyuyamıyordu ta ki babaannemin tavsiyesini duyana kadar :) yaşlılar gerçekten çoğu doktordan bazen daha iyi olabiliyor :) dut kurusu kaynat iç kızım çocuğuna da 1-2 çay kaşığı ver biz öyle büyüttük dedi. Gerçekten de işe yaradı ne zaman gaz sıkışması yaşasa 2 çay kaşığı veriyorum 10 dk sonra bırt bırt :) denemek isterseniz kesinlikle tavsiye ederim..