Melisinannesii 2 aya kadar kucağımdan indirmedim, 1 aylık olana kadar sadece göğsümde uyuttum. En çok istediğim şey kucağa alışmasıydı. Ama 2 aylık olduğundan beri sadece emerken kucağımda duruyor. Emiyor, doyduktan sonra biraz gülüyor oynuyoruz. Sonra yatağına bırakana kadar bağırıyor. Bir dahaki acıkana kadar kucak istemiyor. Kendi kendine oynuyor. Babasının kucağında daha fazla duruyor, farklı geliyor herhalde ama onda da sıkılıyor. Ana kucağında da durmuyor. Sadece beşiğini istiyor, orda güvende hissediyor herhalde ☺️