Amineee Arkadaşlar kızım 43 günlük yüzünde böyle tomurcuk tomurcuk biseyler var sıkkın gibi ben önceden öpmeden oluyor diyordum kimseye opturmuyordum ama opmeyincede oluyor süt falan degince yüzünü silince kızarık kızarık oluyor bu neden oluyorki süt alerjisi falanmidir ki bebeği böyle olan bi bilgisi olan varmı yardımcı olur musunuz lütfen 😊
Sltnbl2018 Amineee konuyla ilgili bilgim yok ams üstte kalsın düşey yazdım süt alerjisi olabilir bi doktora sorun isterseniz geçmiş olsun
YaseminElif Amineee 🤚 bizim başımıza da geldi 1 aylıkken hemde bütün vücudunda 😞 çok korktum ama doktora gittik bebeklerde oluyormus 1 2 güne geçer yine çıkar korkma dedi 🤦♀️ Bazen yüzünde hala çıkıyor
YaseminElif Amineee tabi sen yine doktora gitmeyi ihmal etme ger bebek aynı olmaz belki evin sıcaklığından da olabilir bize öyle diyen de çok olmustu evin ısısını biraz düşürdüm 🤗
GnsLna Amineee benim kızımda beyaz tenli çok hassas oluyor tenleri çocuk doktoruna götürdüm atopik dermatit dedi zamanla geçer kreme gerek yok dedi geçtide 😊 kıyafeti değse yüzüne hemen kızarıyor cildi hiç kaldırmıyor
Amineee YaseminElif kuzum bizmkinn sadece yüzünde çıkıyor kendi gidiyor uyurken falan sonra uyanınca geri oluşuyor
Neslihan58058 Benim bebğimde öyleydi şampuandan olmuştu bize dalin almıştım şimdi değiştirdim mustela kullanıyoruz geçtiler. İsterseniz bi şampuan değiştirmyi deneyebilirsiz mustela yada sebamed iyi gelebilir
S_D Amineee benim bebeğimde de sık sık oluyordu 2. Aydan sonra nerdeyse hiç olmadi. Öpmeden diye düşünüyordum bende öpmüyorduk o yüzden . Şuan şapur şükür öpüyoruz hiç olmuyor ilginç 🤷♀️
Amineee S_D valla bende öpmeden zannediyordum kimseye opturmuyordum opmedigimiz zamanda oluyor ondan değildir
Ayazzz Basımıza aynısı geldi. Sadece yüzünde çıktı benim oğlumun yenidoğan sivilcesi olarak geciyormuş eğer vücudunda varsa isiliktir yüzündekilerin geçmesini bekledim geçmedi yanakları kıpkırmızı resmen ergenliğe girmiş gibi sivilcelendi doktora götürdüm doktor öpmeyin hiç bu zamanla gecicek önemli birsey değil dedi. Ve zamanla gecti. Doktor emen bazı bebeklerde görülüyor bu durum ciddi birsey değil dedi
Amineee Ayazzz opmemeyide denedik yine oldu kuzum ya ondan değildir diye düşünüyorum inşallah geçer bi an önce