Tu-ba1091 Fırça ben pek kullanmadım ,bulaşık süngerini ikiye kesip kullanıyorum.Mama zaten biraz biberonda kalırsa çok kötü kokar o yüzden işin bitince en azından bir suya tut.İmkanın varsa kurutmalı steril makineside alabilirsin.350 lira almıştım şimdi ne kadardır bilmiyorum