Tatlininannesi Kızımın 4.ay aşısı var. Mecburen yaptırmak zorundayım.Normalde sağlık ocağında yaptırıyordum ama virüsten dolayı kararsız kaldım😔Sizce özel hastane mi daha güvenli olur,yoksa sağlık ocağı mı?
Haylazbaby Tatlininannesi sizin tercihiniz ben kontrollere özel hastaneye götürüyorum aşı içinde sağlık ocağı.
Deletedmom189 Tatlininannesi dün gittik aşıya sağlık ocağına bebek anne ebe ve doktordan başka kimse yoktu almıyorlar da
Asaf0625 Canım biz 2 aylik asimizi ozelde yaptırdık zaten kontrole gitmistim hastaneye gitmişken orda vururdum ben sağlık ocagina gitmedim hangisi denk gelirse aşı tarihlerine oraya yaptiricam
HasanMertinannesi Asaf0625 verem aşısını yaptılar mi ben bir çok hastaneyi aradım verem aşısı yapmıyoruz dediler
HungryWolf Az once saglik ocagina ugradim sakindi ve calisan ekip doktor hemsireler hepsi beyaz ozel elbiseli maskeli yani donanimlilar korkma gotur saglik ocagina. Ayrica giriste de ates olculuyor.
Tatlininannesi HungryWolf virüsün çok yoğun olduğu illerden birinde yaşıyorum,o yüzden tereddüt ettim. İnşallah burası da sakindir😔
Elifum Tatlininannesi ya bunu hastalık bulaşır amaçıyla yapacaksınız ama özel diye çok remzi oldukları ya da ne bileyim hastalığın onlarda olduğunu bilemezsinizki siz önlemizi alın gerisi tevekkül.. 4 ay aşısı demişsiniz hatırladığım kadarıyla üç gün banyo yaptırılmıyordu ama sorun o kolunu yıkamazsınız problem olur mu diye olmasa ası sonra banyonuuzu yaptırın kıyafetleri değiştirin içinizi rahat tutun yetr derim 😉😊
HasanCinar Tatlininannesi sağlık ocağı zaten çok sakin oluyor bebeğin yanına sadece annesi girebiliyor başka almıyorlar kapıdan aşı odasına da zaten ebe siz bebeğiniz oluyorsunuz o yüzden sağlık ocağı daha iyi bence
Pelin87 Tatlininannesi sağlık ocağı, hemşirenizi arayın dışarıda arabanın arka koltuğunda yapsın, biz öyle yaptırdık
Tatlininannesi Pelin87 aradım ancak arabada aşı yapmayı kabul etmediler😔Böyle bir uygulamamız yok dediler.
HungryWolf Tatlininannesi ama hastaneler cok fazla yogundur. Oyuzden saglik ocagina hasta gelmiyor kabul etmiyorlar bile onemli bisey yoksa. Korkma saglik ocagina gotur kendinde eldiven maske tak zaten doktor hemsire ozel elbise giyinmisler yaninada bi battaniye al ona oturtursun temizce. Eve gelincede at yikansin battaniyeyi cocugun giysilerini fln icin rahat eder.