Zeynepkskn anne karnında sıkışık bir ortamda idi bebeğimiz, hala dış dünyada olduklarının farkında değiller. Sıçrayarak kendilerini uyandırıyorlar. Yarım kundak yaparak yatırmanızı öneririm, ben o şekilde uyutuyorum. Bebeğim yaklaşık 2 aylık benim de 💙