Denizcan
Ben işe yeni başladığım zaman 1 ay manuel pompa ile sağdım
Zorlandim mı dersen biraz evet cunku elinle surekli basman lazım
1 ay sonrasında elektrikli aldım ayni miktarı daha kisa sürede sagiyor
Benim manuel weebaby di lansinoh markanin manuel iki ayarlı var kullanmadim ama ilgimi çekmişti