Merhabalar bebeğim prematüre doğduğu için doğduğu günden bu yana meme ve biberon şeklinde gidiyoruz sadece anne sütü alıyor kılo alımıda güzel.sütümü sağıp veriyorum çünkü memede uyuyor ve verimli emmiyor uyurkende emzik gibi emiyor.(emzik kullanmıyor) 4 5 gündür biberonu almak istemiyor her öğün 90 cc 120 cc içen kızım şimdi zorla 50 ml içiyor.biberonu ne zzman versem ağlamaya başlıyor dünden bu güne ishalide var ama öncesinde de vardı bu sorun sizce neden olmuş olabilir. Bu şekilde hem kılo kaybediyor hemde aç kalıyor 😔😔