Asaf01 Kızlar bebeğim 4 ay 10 günlük gaz sancısı geçmesi gerekirken arttı doktora mesaj atmıştım süt alerjisi olabilir dedi özel mama deneyelim dedi ama marka söylemedi başına gelen var mıdır alerjimidir onu da bilmiyorum alerji mamasının eksileri çok Mudur
Mom567 Asaf01 eksiler derken ? Sizden alamadığı süt ürünlerinin besinlerini mamadan alacak neyi eksik olsun ki, diğer formül mamaları gibi düşünmeyin onu , Nestle alfamino kullanıyorum ben
Duygufbetul Asaf01 aptamil pregomin as, nestle alfamino ve neocate tam hipoalerjenik mamalarmis. Ucunden birini verebilirsin dedi doktor bana
Asaf01 Mom567 yani bende ilk defa karşılaşıyorum canım içeriğinde süt ve süt ürünleri olmayınca diye düşündüm emziriyorım ayrıca süt ve süt ürünleri benim de tüketmemem gerekiyor değil mi
Asaf01 Mom567 anladım canım ya var mı yok mu onu da bilmiyorum hastaneye de gidemiyorum sadece bir tahmini işte
Znrkrgl Bizde de var süt alerjisi malesef ,bize de önerdiler özel mama ama tadı kötü olduğu için bebeğim içmiyor 😔
Znrkrgl Asaf01 en belirgini yüzünde özellikle çene altı ve yanaklarında sivilce gibi küçük kırmızı noktalar vardı .anne sütü veya mama içince oluyırdu .Sonra kendiliğinden kayboluyor .Aşırı gaz sancısı ve gürültülü kaka fışkırır tarzda yapıyordu .Çok huysuzdu sürekli ağlıyordu .Anne sütü içmek istemiyordu içince de kusuyordu bi kısmını .Kakası mukusluydu.Bunlar bizim belirtilerimiz