Doğum yapalı 2,5 ay oluyor. Doğumdan sonra demir ilacı ve d vitamini verildi. Şimdi kalsiyum kullanmak istiyorum. Haftada iki kez somon tüketmeye çalışıyorum o yüzden omega 3 e gerek yok diye düşünüyorum. Kullandığınız kalsiyum vs. markalarını yazar mısınız? Bir de bunları kullanmak için doktora falan danışmalı mıyım?