Dogabebegi Bebeğim 11 aylık oldu ama henüz ne emekleme nede yürüme gayretinde ona nasıl destek olup harekete geçireceğimi şaşırdım,yere yüz üstü bıraktığımda tekrar oturur pozisyona geliyor sürünmek dönmek bile istemiyor
Ogullarinaasikanne Dogabebegi canım benim oğlumda aynıydı neler yapıyorduk yürüsün diye karşısına sevdiği oyuncakları koyup ayaklarını destekliyordum. ama nafile emeklemedi hiç. 13 aylıkken bir akşam kendi kendine yürüdü cok sasırdık demem o ki evet destekleyin ama onlar yürüyeceği zamanı bilir ve her cocuk emekleyecek diye birşey yok emeklemeden yürüyedebilir
Sum87 10 ayı geçti benim oğlumda ne bir emekleme ne bir yürüme hiçbirşey yapmıyor sadece sürünüyor oturma pozisyonuna bile geçmiyor. Normal diyorlar ama üzülüyorum onunla aynı ayda olanların bir çoğu yürüyor . İlk olunca heveste ediyor insan ama malesef kendi canları ne zaman isterse 🤷🏼♀️
Ogullarinaasikanne Dogabebegi öyle olacak canım benim gör bak birden kalkıp yürüyecek sizde sasıracaksınız