Bu atakta aşırı ağlama var .Doğrı mu? Çığlık atıyo durup durup ağlıyo.Keyifli iken de cok mutlu.Uykusu var esniyo ama uyumayınc daha mutlu .Tabi artık uykusuzluk vurana dek o zaman kopuyo ağlıyo.Zorla uyutuyorum:)) uyuyor.Bu atak gerçekten böyle mi gidecek