Cisemmuge Duhaninannesi Doktorum çok sık sağ demişti, en geç 2 saate bir sağıyorum. Çok ama çok zor oluyor ama onun iyiliği için...
Duhaninannesi Cisemmuge tabi ki direkt gogusten vermek baska, bu sekilde iki is yapmis oluyosunuz hem sagiyosunuz sonradan biberonla yediriyorsunuz.. ama hersey bebislerimiz icin🤗yeterki annesutu alsinlarr😍
mujdeicel Bu promalt denilen şey çok iyi yorumların biri bile kötü değil , ebebek ten bakın isterseniz