Nily Arkadaslarim selamlar Kizim asisini 1bucuk saat once oldu. Surup vermedik zaten doktorumuz atesi 38 uzeri olursa ver dedi. Saglik ocagndaki hemsirede surup onermiyorum fitil verin dedi. Hangisini yaptiniz sizler Birde ates olunca ne zaman cikmaya baslar asidan kac saat sonra? Yuzu elleri ve vucudu normal suanda kafa sicak sadece oda oluyordu zaten.
Yesimgulcakir Nily dün yaptırdık 37.5 olduğunda yarım ölçek calpol ver dedı doktor dün gece 36.9 oldu hem 35.7 veya 36 normalde korktum bende biraz calpol verdım yarım ölcekten daha az verdım düştü hemen çıkıcak gibiydi çünkü
YaseminElif Nily bizim ateşimiz akşam çıkmıştı hafif şurup verdim mecburen aslında hiç istemesem de ilaç vermeyi mecburen verdim🤦♀️ Bende ilaç fobisi var hiç sevmiyorum. Kendim de kullanmam hiç
diloska biz dün yaptırdık aşısını ateşi olmadı hemşire illa olacak diye bir kaide yok dedi belki sizin de çıkmaz ara ara ölçün ateşini biz yine de gece yükselmesin rahat etsin diye yarım paranox fitil verdik
BurcuHBGK Ben sabah aşı olup eve gelince çok az bi calpol vermiştim öğlene doğru da ateşi 37,7 oldu fazla çıkmadı ama o gün çok halsiz bitkin oldu uyku sersemi gibi geçti bütün günümüz.
Nily BurcuHBGK doktor asinin etkisini azaltir vucudu atesle savasmayida ogrenecek mumkun oldugunca ates 38olmadiktan sonra verme dedi :( o yuzden beklemedeyim Elle kontrolde henuz birsey yok. Kac saate ates cikar onu merak ediyorum aslinda
Nily YaseminElif anlaidm ozmn gun icinde herhangi bi saat olabilir yani takip edicem. Bende istemiyorum hic vermeyi aslindA:(
BurcuHBGK Nily bizim doktorumuzda verebilirsin sorun olmaz dedi çok az verdim bende.. hatta çoğu kişi aşı vurulmadan önce veriyor diye de duydum ama ben önce vermedim :/
Nily [bilinmeyen] ayni zamanda koltuk altindanda olcuyorum aynen farkli cikabiliyor birkax derece falan:))