8+8 ’iz bizde
Oturuyor, oturuyor, oturuyor ve hep oturuyor 😅
Yere koyuyorum ağlıyor. Oturur pozisyona getiriyorum susuyor. Bazen kendi bişeyler almaya çalışırken devriliyor. Bı bakıyorum geri geri koltukların altına kadar sürünüyor. İleri sürünemiyor. Hani ileri sürünse bı ihtimal emekler yakında derdim.
24 saat Birlikte olunca hiç bir iş yaptırmıyor. Üst diş çıkarma aşamasındayiz. Ne uyuyor ne duruyor.