Oğlum 9 aylıkken kızıma hamile olduğumu öğrendim bende. 😌 hiç bi zaman olaylara derinlemesine duygusal bakan biri olmadım. Amaaan napıyım yolumuza bakıcaz modunda oldum hep. Çünkü artık olmuş yani. Değiştirme gibi bi şansım yok. Yapı meselesi galiba bu işler 🤷♀️ Hamile olduğumu öğrenince 9 aylık oğluma “Hey genç. Hadi yine iyisin. Kardeşin seninle kankalığın kitabını yazmaya geliyor. Çaaak” demiştim 😂 Hiç unutmuyorum o günü. Anlamasa bile gülmüştü kuzum 😌 şimdi oğlum 10, kızım 8 buçuk yaşında. Yaş aralıkları az olduğu için, birbirlerinin en iyi arkadaşı oldular. Birbirlerine yettiler. Aynı oyunlardan, aynı etkinliklerden zevk alarak büyüdüler, büyüyorlar… Bir de 6 aylık kardeşleri var. Gül gibi geçinip gidiyorlar Masallah.. Üzmeyin kendinizi. Ne kendinizi, ne de iki bebeğinizi. Bu süreç öyle ya da böyle ilerleyecek. Stres dolu mu geçsin o aylar, yoksa şükür dolu mu? Oldu bi kere . Bundan sonrasını nasıl keyifli pratik hale getirebilirim onu düşünün. Bakın ilerde “iyiki” diyeceksiniz… çok değil, 3,4 sene sonra iki kardeş arasında ki bağı, iletişimi, sevgiyi, hayretle, gururla ve sonsuz bir şükürle izleyeceksiniz. 😌 Şimdi üzülmeyi bir kenara bırakın. Siz evladınıza eşsiz, benzersiz, ömürlük bir armağan vereceksiniz… Harika bir yol arkadaşı… 💛Ya çok güzel ve heyecanlı değil mi buuu 😍 Tadını çıkarın… 🌸