Serimzrk Sleepy dicektin herhalde. Ya ben 1 paket 1 numara kullandım yeni doğduğunda. 2. Paketten itibaren 2 numaraya geçtim. Küçük geliyor diye esime 3 numara sipariş ettim yanlışlıkla 3+ almış. Ve onu taktım cok iyi oldu. Yani 3 numarayı hic kullanmamış oldum 3 numarayı kullanmam gereken zamanları 2 no yu dar geldiği halde kullanarak tüketmiş oldum farketmeden. O yuzden tam olarak farkı bilmiyorum uzunluğu iyi geniş degil fazla ama bebekler bu dönemlerde cabuk büyüdüğü icin ara boy gibi birsey sanırım. 3 no 4-9 , 3+ no 5-10 kg.