haticed_ Arkadaşlar merhaba, mama sandalyesi bakmaya başladık netten. Alırken nelere dikkat edelim? Kullanıp önerdiğiniz marka model varsa paylaşabilirseniz sevinirim😊
Eylulasell haticed_ Cigdemm61 ben kullanıyorum gayet kullanışlı ve güzel zaten mümkünse basit bi mama sandalyesi alın çünkü dışarı çıktığınız zaman genel olarak gelen mama sandalyeleri ile aynı olduğu için çocuğa dışarda bile zorluk çekmeden evdeymiş gibi yemek yedirenilirsiniz restaurantlardan bahsediyorum ( eğer maddi durumunuz çok iyiyse prego öneririm biraz pahalı ) 😂😘
haticed_ Cigdemm61 Gören arkadaşlar yazar şimdi illaki vardır kullananlar, bir de ne kadar süre kullanılıyor acaba?
Cigdemm61 haticed_ 2 yaşında kadar oturabiliyo biliyorum ben gerçekten okadar para vermeye niyetim yok e bebektende minderini almayı düşünüyorum eğer memnun olanlar varsa
haticed_ Medusaraf Güzelmiş, fiyatı da gayet iyi kullanışlı mı peki taşınabiliyor mu yanımıza alıp götürsek kolayca😊
Medusaraf haticed_ bugün kurdum canım en fazla 4 kg falandır ağır değil 3 oda değiştirdim kurdugumdan beri. Kurumu çok kolay sökmesi de çok kolaydır tavsiye ederim rengi falan çok güzel
NurR haticed_ ayırınca sandalye ve masa olandan alabilirsiniz ben memnun kaldım 21 aylık oldu oğlum şimdi ayrı kullanıyoruz masa ve sandalye olarak
Yusufyigit-1 haticed_ e bebeğin mama sandalyesi gayet iyi geçen gün başka post a da yazdım. Minderi de var fiyatı da iyi bana göre daha sonrasında sandalye masa olarak kullanicak oğlum insallah 💙
NurR haticed_ https://www.e-minico.com/minigo-ergo-konfor-ped-hediyeli-calisma-masali-mama-sandalyesi-gri-yildizli-u-64938.html?gclid=CjwKCAjwssD0BRBIEiwA-JP5rAvQq2PV_MtLEbjyobazewT9u-xdIHNCLh6Qa_8S0SoE2kVpKdrR3hoCWVgQAvD_BwE
Mevara haticed_ öyle aman aman özelliklere gerek yok. Yok yatar pozisyon yok sallanan hepsi boş bebe zaten çok durmuyor içinde sadece yemekten yemeğe😬İKEA’nın harika🥳 veya A101 e gelen çok iyi diyorlar
Melegimmm9 haticed_ ben yükselip alçalması sırt kısmının ayarlanması dizden aşağısınıda desteklemesine dikkat ettim.Önündeki tepside ayrıca saydam takılan bir tepsi olması da artı oluyor temizleme kolaylığı prego aldık memnunuz 😊