Sevdanurrrrrrr Yarendarendeli doktora görünün ve ya saglık ocagına gidin enfeksiyon olabilir nemli veya ıslak tutmayın sürekli kuru tutun
defnesmomm Yarendarendeli kokudan değil de doktora görünmemiş olmaktan korkun bence 😬 ciddi bir enfeksiyon geçiriyor olabilirsiniz, mantar kapmış olabilirsiniz.
Pelin87 Yarendarendeli enfeksiyonunuz var doktora gidin, enfeksiyon ilerleyip çok kötü şeylere sebep olabilir, korkutmak istemem ama rahim kanserine kadar gider
kelebekkk Yarendarendeli tıpta utanmak yoktur bence gidip göstermelisin canım biran önce enfeksiyon mantar olabilir
Damlakurutoprak Bende hamileyken vardı alttan muayeneyle mantar olduğunu söyledi doktor trivazol ve fitil verdi fitil kullandım ama kremi kullanamadım tam olarak geçmişte sayılmaz malesef