Merhaba güzel anneler bebeğime çorap giydirdiğimde lastik izi yapıyor soğuk havalarda kilotlu çorap giydirip bi tanede üstüne kısa çorap giydiriyordum ama yine de yapıyor malum havalar ısınıyor yavaş yavaş kilotlu çorap giydirmeyi düşünmüyorum böyle durumda çorapların iz yapması konusunda bi fikri olan varsa öneride bulunun lütfen hepinize bebeklerinizle sağlıklı günler dilerim 🤗