Sulebrk Bebiş 3-5 bez ıslatıyorsa ; kilo alımı iyiyse korkma; benim oğlum bi ara haftada 1 yapıyordu 😂 şu an 3. Günlerde yapıyor. Boyu iyi, kilosu Normal sınırlarda .
- ay da benek büyüme ataklarına giriyor ve çene kaslarıngeliştiği için sütün azalmıyor ama onun çekerek emdiği miktar artıyor.
bazen bebekler midelerindeki gaz sebebi ile doyduklarını anlamıyorlar ve; anne sütünün ağrı kesici özelliğinden meme ile savaşarak yada ağlayarak emmeye devam etmek yada tersi istememe hali oluşabiliyor.
emzik kabul ediyorsa memeden ceker cekmez emziği ağzına ver o sırada yüz üstü dizine yada omzuna pasla hem emzik emer hem de o sıra pat pat yaparsan gazı sa cıkar . Özellikle iki meme arasında ve emme sonlandığında muhakkak. Bunu uygula