merhaba anneler oglum 10 aylik sunnet olmadi henuz.gecen ay olacakti bu olaylar patlayinca erteledik.pipi ucunda kizariklik var cisini rahat yapiyo ama kizariklik tekrarliyo.gecen ay idrar kulturu yaptik cis kokulu ve koyu diye bisey cikmadi.ama dr sunnet gerekli darlik var dedi.simdilik rahatlatmak adina trosyd suruyorum pek ise yarakiyo gibi baska ne yapabilirim bilgisi olan var mi