Benım kızım dört ay 8 günlük atak donemınde oldugu ıcın egıtıme baslamdım ama bosda bırakmadım su an uyuma saatlerını aradakı saatlerı not alıyorum hergun aynı saatte uyutmaya basladım iki gundur guzel ılerlıyorum atak bıttıkten sonra kendı kendıne uyumaya gececgım ınssllah☺️