Miniktavsan
sizde şanslı gruptansınız , artık kendi düzeni var uyandırmanıza grtek yok bırakın uyusun😅 benim oğlumda 3 aylık olduğundan beri aynı gece 12 de 1 de yer uyur sabahları 8 de tekrar yer 10a kadar bazen 11 e kadar uyumaya devam eder...
Gece bebeği uyandırıp zorla yedirme durumu benim mantığıma çok ters zaten doktorlarda sarılık riskinden sonra önermiyor.Bebek gece beslenmesine alışırsa sürekli kalkacaktır.