arslansmom Kızlar hiç bir şekilde kilo alamıyorum , 1 yaşında oğlum var emziriyorum acaba bundan dolayı mı alamıyorum bilmiyorum . Var mı bildiğiniz birşey ?
Seda_Hira arslansmom kimse yazmamış çünkü bende dahil herkes kilo vermeye çalışıyor üzgünüm biz kilo veremeyen tayfayız 😂
Neset arslansmom ay ne şanslısın ben doğum yaptım üste kilo aldım yani hamileyken daha zayıftım sürekli evde olmak insanı şişiriyor diye düşünüyorum 🤔
arslansmom Seda_Hira keşke sizin tayfaya ait olsaydım gerçekten çok kötü duruyor cocuk gibi duruyorsun en acısıda
Organiktavuk arslansmom bende 51kiloyum hiç rahatsız olmuyorum boyun mu uzun canım? Tabi eşim devamlı 5-6kilo alman lazım böyle çirkin oldun diyor ama ben mutluyum kilo alıncada millet lafınınyapıyor onalara neyse artık