Deletedmom23113 Kızım 5.5 aylık ,hala belli bir bezi yok🙈 başta sleepy almıştım çok sızdırdı ama mor paketti..sonra molfixe geçtim,sızdırma bitti ama poposu hep kızardı sanırım idrarı değdiği için,daha iyidir diye molfix pure&softa geçtik değişen birşey olmadı.geçen gün eşim sleepynin beyaz paketini almış,sızdırma kızarıklık yapmadı ama çok kimyasal bi koku var bezde😕 içeriği temiz değil diye prima almamıştım şimdiye kadar ama en iyisi o bence🙈