Yasemin17
Ben doğum yapalı iki buçuk ay oldu göbeğimin büyük bölümü indi ama doktor göbek fıtığı var dedi göbek deliğimin orası çukur gibi ne yapmam lazım birde hamilelik ye çok kilo aldığım için lekeler oluştu nasıl geçebilir şuna doğumdan önceki kiloma yaklaştım başına böyle birleşen gelen var mı