Ben de bazen tutturuyorum bazen tutturamıyorum. Tutmadığı zaman nette gördüğüm bi yöntem uyguluyorum taş gibi oluyo:) Tutmayan yoğurdu üstü açık olacak şekilde fırına koyuyorum alt üst ayar 75 derecede 1-1,5 saat ısıtıyorum. Süre dolunca hemen çıkarmayıp fırının kapağını açık bırakıyorum o şekilde soğuyor . Tamamen soğuyup oda sıcaklığa gelince de alıp yine ağzı açık şekilde buZdolabında bekletiyorum. Bazen 1 gece bazen daha az artık duruma göre. Bu şekilde mutlaka deneyin kızlar tutmayan yoğurtlar çöpe gitmesin. İnternette araştırabilirsiniz daha detaylı anlatımlar da var.