Muno66 Kızlar merhaba 17 günlük bebeğim var 4 günlükken göbeği düştü fakat göbeği halen akıntı yapıyor kan gibi de değil böyle kahverengimsi kıyafetler de kalıyor ve göbek içi halen kurumadı varmı bu durum başına gelen doktora gitmeli miyiz
Ormanci_42 Muno66 benim oğlum da 28 günlük aynı sorunu yasadık virüsten dolayı hastaneye de gidemedik babamın cocuk doktoru arkadaşı vardı ona göbeğinin fotoğrafını attık bactroban diye bi krem verdi sabah aksam sürdük şükür gecti
Nebicimanne Muno66 bizdede oldu once kanli sonra kahverengi akinti, bebegimin kordonu gec dustu bi sprey vermisti doktor gunde 3 kere onu skiyoduk oylece kurudu kabuk oldu sonra duzeldi
Muno66 Aysegulygt sizin intihap mu olmuştu. Hiç bilmiyorum valla beyaz bişry yok akıntı kahverengi sorun olur diye korkuyorum