Kardeşim 33+5 haftalık hamile. Kendi doktoru 32+5 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi ve suyu az gibi dedi. Kilosunu da 2040g olduğunu söyledi. Hal böyle olunca başka doktora gitti. O doktor da 3 hafta gerilik, 1788g ve tansiyon var demiş. Benim bebeğimde de gelişim geriliği vardı ben ciğer geliştirici vuruldum ama bu gittiği doktorlardan hiçbiri ciğer geliştirici vurmamış ve en son tansiyon diyen doktor 36 da alıyorum böyle bebekleri demiş. Sizin de aranızda böyle doğum öyküsü olan var mı? Nasıl bir yol izlendi? Bugün perinatoloji uzmanına gidecek. Doğumdan sonra küvöze girer diye korkuyor. Yeğenimiz küvöze girdi. Zor bir süreçti