30 martta izlemi vardı getiremediniz (ki bizim izlemler hep ayın 17 sinden 17sine olur, niye ayın 30una yazı muamma) boyu kilosu nedir dedi. 17 sinde 9 aylık olacak kızamık aşısını sordum gün söyledi o gün gitcez. Dışarda yapar mısınız dedim, içeriye kimse girmiyo sen ben bebek olcak,babası dahi giremicek, başka doktor ebe falan da olmayacak dedi. Sonra kan tahlilini sordum salgındam dolayı kan almıyoruz dedi, yaşında bakılsın dedi.
Size sorularım şunlar ki:
1-kızamık aşısı Ateş yapıyor mu?
2-Bu aşıdan sonra da banyo yapılmıyor mu? (geldikten sonra hemen yıkarım yapılırsa)
3-Kan tahlili yaşında yapılsa geç mi olur?
Teşekkür ederim 🥰