Ilbilge 3.530 gr doğdu ama ben hamileliğim boyunca vitamin ya da hiç bir ilaç içemedim su bile içemedim çünkü her yediğimi içtiğimi çıkardım çoğu zaman karnım açtı çünkü yiyemiyordum Doğum yaparken bile iki kere çıkardım . O kadar kusmaya nasıl böyle bir minnoş doğurdum şaşırıyorum gelişimi çok iyi şuan. Çünkü 5 dakika boş bırakmıyor beni sürekli anne sütü 😊🧿