Merhabaler ben sezeryanla doğum yaptım 36 gün oldu kanamam kesilmişti sarı leke şeklinde geliyordu son birkaç gündür dün kırmızı kan şeklinde arttı bu günde siyaha yakın bir renkle geliyor birazda fazla normalmidir doktorada gidemiyoruz malum virüs var lütfen cevap verirseniz çok sevinirim