Dilekmh Merhabalar arkadaşlar Mayıs ayında doğum iznim bitiyor içe başlamam gerekiyor. Fakat işkur tarafından çalışan anneler için yarım çalışma hakkının olduğunu duydum bilgisi olan varmı