meryemmirasmombuse Melis_s26 ilk ayında bebeğim mantar olmustu antibiyotik merhem kullandık o bile fayda etmemişti denemediği krem kalmamıştı son çare sudocrem almıştım geçirmişti 14 aydır kullanıyorum ne zaman pişik olsa sürerim geçer hele diş dönemlerinde çok pişik oluyor yavrum
Defne_cicegim Ben doğduğundan beri sudo kullanıyorum ve aşırı memnunum mesela mustelada var ama asla geçirmiyor hiç sevmiyorum sudo candır 🤗🤣
Haticebrar Melis_s26 ben memnunum ilk bepanthol kullandik pek fayda etmedi ama sudocrem muhtesem tavsiye ederjm hemen etki ediyor
Arasmertinannesi Kiviefe Bende yeni başladım yüzüme sürmeye ablamın tavsiyesiyle. Ne kadar süredir kullanıyorsun yüzüne ve ne etki yarattı ?
CanselCoban Melis_s26 ben cok memlunum pişik olmadan sürmeye başladım ben dogdugundan itibaren bir kere bile pişik yapmadı bazen bezin yaptıgı kızaklıga bile cok iyi gelyo
Cennetkokulum66 Benim oğlum da pişik olmuştu, bepanthol aldım fayda etmedi, sudocrem aldım oda işe yaramadı. En sonunda pamuğu ıslatıp öyle sildim, ıslak mendili kaldırdım hayatımızdan ve her silişte doğal zeytinyağı sürdüm pamukla iki güne geçti.
Melis_s26 Cennetkokulum66 ben doğduğu günden itibaren pamuk kullanıyorum ☺️ Zeytinyagi da deneyeceğim teşekkürler 🌸
Ekah2207 Melis_s26 hiç kullanmadım gerek kalmadı çünkü ıslak mendil yerine pamuk kullanıyorum. Bazen hafif kızarıklık oluyor ona da hindistan cevizi yağı sürüyorum hiçbir sorun olmadı bugüne kadar 😉
Melis_s26 Ekah2207 bende doğduğu günden beri pamuk kıllanıyorum, Hindistan cevizi yağını da deneyeceğim teşekkürler 🌸
Kiviefe Arasmertinannesi benim cildim çok kuru pul pul ondan dolayı kullanıyorum epeydir 2 sene olmustur siz neden kullanıyorsunuz