Merhaba hanımlar 11 aylık kızım var neredeyse doğduğundan beri doğru düzgün uyumuyor Kaç defa doktora gittik ilaçlar kullandık Yine de uyku problemi hep oldu bir haftadır inanılmaz kıpırdıyor gözleri kapalı sürekli kıpır kıpır asla uyuyamıyor dişlerinden olabilir diye düşünüyorum ama genel olarak hep böyle. Böyle olan başka bebişlerde var mı? artık sadece benim kinin böyle olduğunu düşünüyorum 11 aydır uykusuzum. Dayanacak gücüm kalmadı. Böyle olan varsa ne yapıyorsunuz nasıl yendiniz bir çözüm yolu var mı 🙏