ELifYildiz Kızlar merhaba bebişim 4 aylık emziriyorum ve grip oldum emzirmeye devam ediyorum ama ona bulaşacak diye çok korkuyorum. Dün birde 4. Ay aşılarını yaptırdık😌 tam bu arada olmam ayrı dert . Önlem olarak neler tavsiye edersiniz
Zeyyy ELifYildiz böl bol emzirin :) bende atlattım grip bebişe geçmedi çok şükür ellerinizi çok sık yıkayın bebişin yüzüne doğru solumayin hapsururken dikkat edin bide çok öpmemeye çalışın geçmiş olsun 💕
MzeynepB ELifYildiz canim grip ve nezle çok karıştırılıyor sen tam olarak hangisiisn. Ben nezle oldum kızıma geçti çok zorlandı yavrum. Sonra yine oldu kızım bu sefer ondan bana geçti ben de maske taktım hep tekrar ona geçmesin diye. Elhamdülillah geçmedi.
ELifYildiz Cemreceylin6106 akşam eşim getirdi maske o getirene kadar da yazma ile yaptım kızım şişkın şaşkın baktı 😁
AycaOnur ELifYildiz Bol emzirin maske kullanin surekli elinizi yikayin. Anne sutu onu korur bulasmaz aksine sizden ona yararli antikor geciyor bir nevi antibiyotik. Gecmis olsun.
Nazlina ELifYildiz maske takin ellerinizi heo yikayin ve bebegi öpmeyin bir sure zor olacak ama :) gecmis olsun
Joipt ELifYildiz ben de 20 günlükken falan olmuştum malum terle,soğu.daha yakın davrandım sürekli emzirdim bebeğe geçmiyor aksine süt ona göre antikor üretiyor.