Deren_Hatun Balbademim3 canım ilk ay kontrolünde gittiğimizde fitik var 2 yaşına kadar geçer geçmezse ameliyat ederiz dedi doktor. Üzerine sakin paraymış başka bir şeymiş batıl inançlardan yapmayın kendi kendine geçecek dedi. Ağrı yapar mi huysuzluk yapar mi dedim hayır yapmaz dedi 4 5 aylıkken geçti.
Deletedmom121 Balbademim3 bebeğimde vardı baya baya büyüktü 6 ayda geçti cnm baş eğer içeri giriyorsa korkma gitmiyorsa Dr git
meryemmirasmombuse Balbademim3 benim bebeğimde de çıktı ilk başlarda yoktu sonradan oluştu ben farkettiğimde 9-10 aylıktı doktor da 4 yasına dek geçeceğini umuyorum geçmezse ameliyat olur dedi inşaAllah gerek kalmaz öyle birseye