Melisakyol bizde 3 aylık olduk , evde herşeyi birlikte yapıyoruz , ana kucağına ya da arabasına yatırıyorum ( evde arabasını kullanıyorum dışarı çıkamayınca malum şimdilik )😊 mutfakta yemeğimi yapıyorum , bebek müzikleri açıyorum evin içinde, konuşuyorum bol bol çok seviyor , ben hamileliğimden beri çok konuşuyodum gerçekten öyle oluyor , şimdi resmen benle konuşsunlar diye bekliyor 🤓 zeka kartlarımız var bakıyoruz , bazen de birlikte yanyana yatıp kitaplar okuyoruz öyle geçiyor