Deletedmom819 Prenses_annesiiiii ben ilk ay taktım sonra çıkarttım. Doktorumuz el kasları gelişsin takmayın dedi.
Sahreyldrm Prenses_annesiiiii kırkından sonra hiç takmadım ben ilk cikardigimda da ellerini tutmaya başladı çok sevdi
Deletedmom245 Prenses_annesiiiii elini emecek çünkü kendi vücudunu tanımaya elleryle başlayacak. 2. Ayına giriyordu çıkardım eldivenlerini.
Deletedmom201 Prenses_annesiiiii eldiven hiç kullanmadım.çünkü basit şekilde anlatmak gerekirse eller beynin uzantısındır. ellerini emmesi çok Doğal. Siz doğal bir akışı bozuyorsunuz. Bebeğinizi bırakın ellerini keşfetsin
Sakura-chan Prenses_annesiiiii dolduğu ilk hün taktım sonra birdaha takmadım. Çocuğun özgürlüğünü elinden almayın
Mlsldy Prenses_annesiiiii doğduğu gün ve sonraki bi kaç gün taktım ama emzirirken çıkarttım şimdi hiç takmıyorum. Dokunması keşfetmesi özgür olması gerekli diye düşünüyorum. Hele emzirirken ten temasını eliyle kuruyor, dokunuyor. Tırnakları düzenli kesilirse sorun olmaz.
Tuba Prenses_annesiiiii Ben hiç takmadım. Kesinlikle çıkarmalısın ellerini keşfettiği dönemde şuan ve emmesi gayet normal🙏🏽
Nebicimanne Prenses_annesiiiii gec kalmissin bugun cikar ben de 2 ay taktim ama cok pisman oldum ellleri 5.ayina kadar hep yumruktu gec kesfetti ellerini
Deletedmom138 Prenses_annesiiiii ben 1 ay bile doğru dürüst takmadım bence artık çıkarın el kasları gelişsin
Kusannesi Prenses_annesiiiii ben sadece ilk ay kullandık artık kullanmanız gerekmez bişeylere elleyip kavraması lazım hareketlerini engelliyor
Emineyilmazz Prenses_annesiiiii 40 tan sonra çıkardım elini tanımaya başlıyor 2. Ayda canım çıkar dışarı ortama alışsın elleri. Başta elleri soğuk olur sonradan alışır ortama
Limonlusu Prenses_annesiiiii 1 aylık olunca bıraktım ellerini keşfetmesi öğrenmesi lazım. Tırnaklarını kesersen yüzünü çizemez 😊 ayrıca bu ay ki gelişim basamaklarında ellerini birbiri ile birleştirmesi, ellerini ağzına götürmesi gerekiyor eldiven kullanırsan bunları yapamaz.
Biricikhikayem 1 2 hafta taktım sonra hiç takmadın. Motor gelişimini hızlandırsın etrafını tanısın diye. Şimdi tırnakları uzun olsa da yüzünü çizmiyor alıştı bu arada 2 ay 19 günlüğüz
Deletedmom388 Prenses_annesiiiii Ellerini emmesi normal şu an ellerini tanıyor.Tırnaklarını düzenli kesin ben eldiveni 40ından sonra falan cıkardım hiç sorun olmadı.2ay öyle ellerini emdi hep ağzındaysı o da geçti bunlar hep süreç☺️Salyaları da akmya başlayacak bunlar gayet normal merak etmeyin
Bbdenizz Prenses_annesiiiii bende 1 aylıkken cıkarttım tırnaklarını kestim eliyle heryeri tanısın diye suanda 3bucuk aylık