Sevgi1 Sahreyldrm bnde gecen gunes varken halı attım oyuncakları aldık gittik balkona 1 saat fln oturduk 🤣 şimdi hava ruzgarlı hep ya
Gizemabc Sahreyldrm ohh maasallah. Benim evim toki; ama Urfa/Harran’da tokiler tek kat. Balkonum yok🤦🏼♀️ olsa ben de ohh keyif yaapardim
Sahreyldrm Sevgi1 evet sonradan burda da rüzgar çıktı güneş çok güzel ruzgarlar olmasa tıkıldık iyice yazık minicik kuzum bile seviniyor balkona çıkınca 😊💕
Sahreyldrm Gizemabc o da olur inşallah kuzum tek Katsa evin önüne çıkıyorsunuzdur siz de alan daha geniş 😊💕
2minikannesi Sahreyldrm günaydın☺️ bizde balkoncuyuz ama daha güneş gelmedi balkonuma o yüzden çıkamıyoruz