Umitemre canım benim ben makinayla sağmaya çalışmıştım sağamadım çünkü göğsüm o kadar şişmişti ki açısından sağamıyordum bebeğimi emzirmeye çalıştım hep makine kadar açıtmıyordu. Bebeğimi bı sure sonra hiç bir şekilde emziremedim. Hastaneye gitmeden birkere daha deneyeyim makinayla dedim ,meme uçumun üstünde küçük bir beyazlık olmusmuştu onu kaldırdım iltağap fışkırdı içinden ben iltağbı boşattıkça memem inmeye başladı ve o bezaz şeyler aynı yeri dıkadıkça çektim. Memem daha yeni kendine gelmeye başladı ve sütüm az geliyor o memeden 😔 sana tafsiyem canın çok açıyorsa çok deforme etme göğsünü antibiyotiğin kullan birde bebeğini ters emzir belki kanalların açılır..