S-seda Kızlar saclarım resmen akıyor.. dogum yapalı 4 ay oldu saclarım cok dökülüyor cok üzülüyorum lütfen yardım edın nasıl azaltıcam dökülmesini
Mom9 S-seda valla türlü şampuanlar kullandım. Vitamin değerlerimde yerinde. Doktor hormonların normale dönünce duracak dedi. 7.5aydır dönemedi😒
Birkucakmutluluk S-seda benimde 4 ay oldu her Elimi attığımda saç geliyor elime. Hiç böyle olmazdı eskiden. 🥺🥺
Esrakooo S-seda hamilelikte dokemedigin saçlarını dokeceksin çok normal benim her elimi attigimda öbek öbek saç geliyordu 7 aylık oldu bebeğim yeni geçti ne kullansanda dökülecek o saçlar hamilelikte dokulmedigi için
Kalben17- Esrakooo oh benim de 10 günüm kaldı ozaman insallah😊 benim de öyle saç kalmayacak neredeyse tutam tutam sizin geçmiş ne mutlu🧡
bisadekahve Duş almak istemiyorum gerçekten her yer saç. Duşta dökülür kuruturum dökülür tararım dökülür bebiş çeker dökülür 🤣
Emeliss S-seda normal tatlım benim 9 ay olacak yeni yeni azaldı açılan yerlere yeni saçlar çıkmaya başladı 😂
Emeliss S-seda bu hormonal bir durum 9 ay boyunca zirvede olan hormonların 1 günde sıfırlanıyor bu da onun bir yan etkisi sürekli böyle olacak değil geçiyor yerine yenisi çıkıyor 😊
B123 Benim de 4 aydır dogum yapalı ama saçım çok dökülür kel olmaktan çok korkuyorum ne yapacaz bilmiyorum
bekuah S-seda bebeğim 8 aylık benim de bi ara çok döküldü hatta bazı yerler açıldı doktora gittim doğumdan sonra hormonlardan dolayı oluyo dedi dökülen saçlar yerine gelir dedi durdu dökülmem bende çok korkmuştum
Gkc2811 Benimde doğum yaptığım 4 ay oldu,korkunç dökülüyor.Tekrar yerine gelecekse tesellim olacak ama bu gidişle perukla gezecem diye korkuyorum.🤦🏻♀️