Aryakuzu Bizim de ilk belirti olmamıştı ama diştenmiş 3 gün hiç düşmedi ateşi sürekli yıkadım elını yuzunu calpol verdım 4 saatte bir , sağlık ocagındakı hemsıreyle irtibattaydım bugun düştü şükürler olsun diş belirmiş henüz patlamadı ama kabarmış görünüyor . Ateşi yok şuan . Hastaneler riskli ama uzun süre devam ederse ateş de risk 🤷🏻♀️