zeynepzeze ya evet alışması çok güç yani benim oğlum birde çok huysuz ne uykusu var ne başka birşeyi kolala gibi bana yapışık
Birde sağlık ocağından aramislardi değerim çok düşükmüş boş gebelik olabilir dediler ondan bir daha kan verdim o da ayrı bi dert yani hem nasıl.yapacagini düşünüyosun hemde eğer olmazsa üzülürüm