Ozzyy Ay bilen başına gelen var mı bebeğim sudocremin kapağını açmış yemiş heryeri sudocremdi çok endişeliyim
Sevilay61 Bir kere benım başıma da gelmişti agzının icini temizlemştim ama birazını yalamıştı bile. Bir şey olmadı çok şükür