Defnos_20 bence şimdiden alıştırırsanız eğer severek kullanır bence ben 2 ayı geçmişti joie sansa aldık ilk başlarda hiç sevmedi ama yılmadan koyduk içine içinde uyudu da oyuncaklar astım onlarla oynadı da bende bondigo mu alsam demiştim ama bana biraz demirleri ince gibi gelmişti o yüzden daha iyi bişey olsun demiştik bütçemizin yettiğince aldık ne kadar erken koyarsanız o kadar çabuk alışır. Gündüzleri kestiriyor bazen üstünde